Formidling
Dversnes, Gunvald
(2023)
Muntlighet som svar på ChatGPT.
Utdanningsnytt.no.
Dversnes, Gunvald;
Lomsdalen, Christian
(2023)
Gunvald Dversnes om ChatGPT og muntlighet i skolen.
Dversnes, Gunvald;
Madland, Ingebjørg;
Angaard, Oda Helene
(2022)
Lansering av podcast: Fremtidens klasserom.
Lomsdalen, Christian;
Dversnes, Gunvald
(2022)
Gunvald Dversnes om podkastpedagogikk.
Dversnes, Gunvald;
Vastveit, Anne Liv;
Sandslett Ramsdal, Susanne
(2022)
En metaepisode om podkast: Del 1.
Dversnes, Gunvald
(2022)
Hvorfor bør elever lage podkaster i skolen?.
Forskningskabaret;
2022-08-18.
Dversnes, Gunvald
(2021)
ABC to engaging pupils by podcasts.
The KnowHow EdTech Conference;
2021-09-21 - 2021-09-22.
Dversnes, Gunvald
(2021)
Digital teknologi i skolen: Podkast som verktøy.
Grensesnittseminar;
2021-11-12.
Dversnes, Gunvald
(2021)
Hvorfor skal skolen arbeide med podkast?.
Nettverkssamling: Fremtidens klasserom i lærerutdanningen;
2021-11-22 - 2021-11-23.
Dversnes, Gunvald
(2020)
Slik skaper du spennende hjemmeundervisning.
Utdanningsnytt.no.
Nyberg, Elin;
Dversnes, Gunvald
(2020)
Å lage podkast er god læring for elevene.
Dversnes, Gunvald;
Hølland, Tuva
(2020)
Podkast som undervisningsmetode.
Dversnes, Gunvald
(2020)
Podkast i skolen.
Digital sommerskole for lærerstudenter;
2020-06-08 - 2020-06-12.
Dversnes, Gunvald
(2019)
Ikke kast elevene ut på dypet igjen!.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Hefte 1.
s.16-20.
Dversnes, Gunvald
(2019)
Hvor ble samskrivingen av? Fire lærerstemmer om bruk av samskriving som metode.
Skriv! Les! 2019;
2019-05-07 - 2019-05-09.
Kunstnerisk produksjon
Dversnes, Gunvald;
Gjellestad, Lisa;
Nesje, Lars
(2022)
Hvordan oppleves innspurten av masteroppgaven?.
Dversnes, Gunvald;
Russdal-Hamre, Briten
(2021)
Kan dataspill være en norskfaglig tekst?.
Dversnes, Gunvald;
Sandslett Ramstad, Susanne
(2021)
Hva er fordelene med å undervise 10 minutter om gangen?.
Dversnes, Gunvald;
Thorvaldsen, Tor
(2021)
Hva kan kreativ skriving være i norskfaget?.
Dversnes, Gunvald;
Thomassen, Wenche Elisabeth
(2020)
Hva er det flerspråklige og flerkulturelle klasserommet?.
Dversnes, Gunvald;
Hognestad, Jan Kristian
(2020)
Fagfornyelsen - keiserens nye klær?.
Dversnes, Gunvald;
Cardozo, Ann Elisabeth Laksfoss
(2020)
Er PowerPoint nok?.
Dversnes, Gunvald;
Christoffersen Reime, Veronica
(2020)
Hvordan er det å være norsklærer på 8. trinn?.
Dversnes, Gunvald;
Dolve, Narve
(2020)
Hva kjennetegner læreren med godt omdømme?.
Dversnes, Gunvald;
Thengs, Halvor
(2020)
Kan elever skrive bøker i skolen?.
Dversnes, Gunvald;
Johannessen, Martin
(2020)
Hvorfor bør elever lage podkaster i skolen?.
Dversnes, Gunvald;
Blikstad-Balas, Marte
(2020)
Hva foregår i norsktimene?.
Dversnes, Gunvald;
Hognestad, Jan Kristian
(2020)
Hvordan fenge leseren allerede innledningsvis?.
Dversnes, Gunvald;
Jensen, Ingeborg Marie
(2020)
Hvordan er det å være masterstudent?.
Dversnes, Gunvald;
Nicolaysen, Bjørn Kvalsvik
(2020)
Hva er et godt teorikapittel?.
Dversnes, Gunvald;
Blikstad-Balas, Marte
(2020)
Hva er et godt metodekapittel?.