Formidling
Kolnes, Joachim
(2023)
PP-rådgiveren som inkluderingsagent.
NAFO-konferanse;
2023-03-24.
Kolnes, Joachim
(2023)
Et trygt og godt læringsmiljø - for alle!.
Læringsmiljøprosjektet (LMP), pulje 7;
2023-08-15.
Kolnes, Joachim
(2023)
Systemrettet sakkyndighetsarbeid i PP-tjenesten (PPT).
Innlegg;
2023-08-22.
Kolnes, Joachim
(2022)
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis.
Regionalt nettverk for ledere i Sør-Østerdalregionen;
2022-02-17.
Kolnes, Joachim
(2022)
Systemarbeid i PP-tjenesten. Realisering av en holistisk tilnærming til sakkyndighetsarbeidet .
Fagsamling;
2022-03-16.
Kolnes, Joachim
(2022)
Systemarbeid i PP-tjenesten. Realisering av en holistisk tilnærming til sakkyndighetsarbeidet .
Fagsamling UIS avdeling Stavanger;
2022-03-24.
Kolnes, Joachim
(2022)
Systemarbeid i PP-tjenesten. Realisering av en holistisk tilnærming til sakkyndighetsarbeidet .
Fagsamling UIS avdeling Porsgrunn;
2022-03-30.
Kolnes, Joachim
(2022)
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis. Forståelse og kompetansebehov.
Kompetansenettverk for ledere i Sør-Østerdalregionen;
2022-05-31.
Kolnes, Joachim
(2022)
PP-rådgiveren som inkluderingsagent. Realisering av en systemrettet sakkyndighetspraksis.
Fagsamling;
2022-08-25.
Kolnes, Joachim
(2022)
PP-rådgiveren som inkluderingsagent. Realisering av en systemrettet sakkyndighetspraksis .
Presentasjon for interkommunal PP-tjeneste, Midt-Finnmark;
2022-09-07.
Kolnes, Joachim
(2022)
PP-rådgiveren som inkluderingsagent. Realisering av en systemrettet sakkyndighetspraksis .
Kompetansenettverk for ledere i Sør-Østerdalregionen;
2022-09-30.
Kolnes, Joachim
(2022)
PP-rådgiveren som inkluderingsagent. Realisering av en systemrettet sakkyndighetspraksis .
Sammen om oppdraget!;
2022-10-25.
Kolnes, Joachim
(2022)
Introduksjon til kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis .
Fagsamling;
2022-11-02.
Kolnes, Joachim
(2022)
PP-rådgiveren som inkluderingsagent. Realisering av en systemrettet sakkyndighetspraksis .
Læringsmiljøkonferansen 2022;
2022-11-08.
Kolnes, Joachim
(2022)
PP-rådgiveren som inkluderingsagent. Realisering av en systemrettet sakkyndighetspraksis .
Fagsamling;
2022-11-10.
Kolnes, Joachim
(2022)
PP-rådgiveren som inkluderingsagent. Realisering av en systemrettet sakkyndighetspraksis .
Kompetansenettverk for ledere i Sør-Østerdalregionen;
2022-11-23.
Kolnes, Joachim
(2021)
Systemarbeid i PP-tjenesten. Realisering av en holistisk tilnærming til sakkyndighetsarbeidet.
PPT- lederkonferanse 2021;
2021-05-11 - 2021-05-12.
Kolnes, Joachim
(2021)
PP-tjenesten må jobbe annerledes.
Grenlandskonferansen;
2021-11-11 - 2021-11-12.
Kolnes, Joachim
(2021)
Ny arbeidsmodell for PP-tjenesten.
Fagsamling;
2021-09-07.
Kolnes, Joachim
(2021)
Ny arbeidsmodell for PP-tjenesten.
Fagsamling;
2021-09-23.
Kolnes, Joachim;
Øverland, Klara;
Midthassel, Unni Vere
(2019)
System based expert assessment work in the Norwegian Educational Psychological Service.
ICSEI Congress 2019;
2019-01-08 - 2019-01-12.
Kolnes, Joachim
(2019)
Systemrettet sakkyndighetsarbeid i den Norske PP-tjenesten.
Etterutdanningsseminar;
2019-01-31.
Kolnes, Joachim
(2018)
Systemarbeid i PP-tjenesten. En eksplorerende studie av
nye arbeidsmåter
.
Prosjektpresentasjon for kommuneadministrasjon, Porsgrunn;
2018-06-04.
Kolnes, Joachim
(2018)
Systemarbeid i PP-tjenesten. En eksplorerende studie av nye arbeidsmåter
.
Prosjektpresentasjon for PP-tjenesten i Porsgrunn;
2018-06-21.
Kolnes, Joachim
(2018)
Systemarbeid i PP-tjenesten. En eksplorerende studie av
nye arbeidsmåter
.
Fylkesmannen i Telemark, kontaktmøte;
2018-10-02.
Kolnes, Joachim
(2017)
System work in the School Psychology Service. Competencies, legitimacy and working methods.
Workshop, Andy Hargreaves & Dennis Shirley;
2017-06-02.
Kolnes, Joachim
(2017)
Systemarbeid i PP-tjenesten. En eksplorerende studie av
nye arbeidsmåter
.
Statped & PP-tjenester i Telemark fylke;
2017-11-09 - 2020-11-09.
Kolnes, Joachim
(2016)
Kompetente hjelpere? En teoretisk undersøkelse av systemrettet kompetanse i PP-tjenesters sakkyndighetsarbeid.
Spesialpedagogikk.
ISSN 0332-8457.
Volum 01/2016.
s.44-57.