Formidling
Gusfre, Kari Stamland;
Yanagida, Takuya;
Støen, Janne;
Fandrem, Hildegunn
(2024)
Downward bullying transmission - how does teacher bullying relate to peer bullying?.
EARA 2025;
2024-09-25 - 2024-09-28.
Sjursø, Ida Risanger;
Gusfre, Kari Stamland
(2024)
Episode 22: Trygt og godt på SFO.
Eikeland, Synnøve;
Gusfre, Kari Stamland;
Lunde, Svanaug;
Kvalø, Silje Eikanger;
Ofstad, Gunn Helen;
Rangnes, Brita Strand;
Skaaren, Mona
(2023)
From idea to creation – establishing a new education in ‘Extended education pedagogy’.
ICSEI ;
2023-01-10 - 2023-01-13.
Støen, Janne;
Gusfre, Kari Stamland;
Baraldsnes, Dziuginta;
Finne, Johannes Nilsson;
Caravita, Simona Carla Silvia
(2023)
Learning Environment Survey, Grades 1-4 .
World Anti-bullying Forum;
2023-10-25 - .
Gusfre, Kari Stamland
(2023)
Krenkelser fra voksne.
Læringsmiljøprosjektet pulje 5 - oppfølgingssamling;
2023-11-15.
Gusfre, Kari Stamland
(2023)
Fagsamling i Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis.
Fagsamling Nome videregående skole;
2023-10-06 - 2023-11-15.
Gusfre, Kari Stamland;
Andresen, Anne Kristin Hansen
(2023)
Fagsamling i Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis.
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis;
2023-09-01 - 2023-11-15.
Gusfre, Kari Stamland;
Bostrøm, Helene Jeanette
(2023)
Fagsamling Læringsmiljøprosjektet pulje 6.
Fagsamling 3 Notodden;
2023-08-16.
Gusfre, Kari Stamland;
Østby, Nora
(2023)
Fagsamling i Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis - Sande vgs.
Fagsamling i KO-løftet;
2023-08-15.
Gusfre, Kari Stamland;
Lunde, Unni
(2023)
Fagsamling i KO-løftet for PP-tjenesten.
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis - PP-tjenesten;
2023-11-09.
Gusfre, Kari Stamland
(2023)
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis.
Fagsamling for Elevtjenestene i videregående opplæring, Vestfold og Telemark;
2023-06-12.
Gusfre, Kari Stamland;
Roland, Erling Georg;
Støen, Janne;
Fandrem, Hildegunn
(2023)
Peer and Teacher Bullying. Victims’ academic motivation..
World Anti Bullying Forum 2023;
2023-10-24 - 2023-10-27.
Gusfre, Kari Stamland;
Sølvik, Randi M.
(2021)
The Coach training - supporting the implementation of an observation-based coaching intervention .
Systematic observation seminar;
2021-09-21 - 2021-09-22.
Gusfre, Kari Stamland
(2021)
Opplæring av Skolens Innsatsteam mot Mobbing (SIM).
Skolens Innsatsteam mot Mobbing;
2020-09-21 - 2021-04-06.
Gusfre, Kari Stamland
(2021)
Styrk barns rettigheter til å varsle.
Utdanningsnytt.no.
Gusfre, Kari Stamland
(2021)
Hva er vel skolen uten SFO?.
Fagsnakk fra Cappelen Damm.
Gusfre, Kari Stamland
(2021)
Rektors rolle i skolemiljøsaker.
Skolelederkonferansen 2021 ;
2021-10-25.
Gusfre, Kari Stamland
(2021)
Downwards Bullying Transmission.
World Anti-Bullying Forum 2021;
2021-11-01 - 2021-11-03.
Byrkjedal-Sørby, Liv Jorunn;
Gusfre, Kari Stamland
(2019)
The Schools Internal Resource Team against bullying.
World Anti-bullying Forum;
2019-06-04 - 2019-06-06.
Gusfre, Kari Stamland
(2018)
Foreldresamarbeid.
Fagdag;
2018-02-02.
Gusfre, Kari Stamland
(2018)
Rektors rolle i mobbesaker.
Innsatsteam mot mobbing;
2018-01-24 - 2018-01-25.
Gusfre, Kari Stamland;
Tveitereid, Kirsti
(2018)
Hvorfor går ikke mobbetallene ned? Mobbing er mer enn det som skjer mellom den som mobber og den som utsettes for mobbing. Presentasjon av innhold i boken Stemmer i mobbesaker (2018).
www.læringsmiljøsenteret.no.
Gusfre, Kari Stamland;
Støen, Janne;
Fandrem, Hildegunn
(2018)
Teacher bullying - a literature review.
23. Workshop on aggression 2018;
2018-11-01 - 2018-11-03.
Støen, Janne;
Gusfre, Kari Stamland
(2017)
Foreldresamarbeid.
Samlinsbasert innsats;
2017-05-10 - .
Støen, Janne;
Gusfre, Kari Stamland
(2017)
Det viktige foreldresamarbeidet.
Samling i Læringsmiljøprosjektet pulje 3;
2017-09-12 - .
Gusfre, Kari Stamland
(2017)
Rektors rolle i mobbesaker.
Innsatsetam mot mobbing;
2017-04-26 - 2017-04-27.
Grini, Nina;
Gusfre, Kari Stamland
(2017)
§ 9A Aktivitetsplikten - Brosjyre.