Kim Iren Kroken
Universitetslektor i sosialt arbeid
Kontakt
E-post: kim.i.kroken@uis.no
Rom: KA A-237
Avdeling
Det samfunnsvitenskapelige fakultet
Institutt for sosialfag
Universitetslektor i sosialt arbeid
E-post: kim.i.kroken@uis.no
Rom: KA A-237
Avdeling
Det samfunnsvitenskapelige fakultet
Institutt for sosialfag
Kroken, Kim Iren; Ottesen, Evelyn Sandøy; Willumsen, Elisabeth
(2019)
Læring og forskning : to sider av samme sak?. I: Tjenesteutvikling ved ulike former for samarbeid.
Fagbokforlaget.
ISBN 9788245033434.
s.99-112.
Kroken, Kim Iren
(2013)
Spenninger i sosialt arbeid - hva er kunnskap i krysspresset mellom politikk og fag?. I: Vitskap og kunnskap i profesjonsutdanningane : essaysamling frå kurs i vitskapsteori og kunnskapsforståing ved Høgskolen Stord/Haugesund, H-2011/V-2012.
Høgskulen på Vestlandet.
s.191-205.
Kroken, Kim Iren; Ottesen, Evelyn Sandøy; Willumsen, Elisabeth; Handeland, Wenche K; Svendsen, Thomas Solgård
(2015)
Developing Research Mindedness.Partnership between education and practice during placements in Bachelor Education .
Social Work Education in Europe:;
2015-06-29 - 2015-07-02.
Kroken, Kim Iren; Ottesen, Evelyn Sandøy; Willumsen, Elisabeth
(2014)
Research in Social Work - The importance of Research for Professional development and improving services.
The third International Conference on Practice Research. "Building Bridges Not Piplines: Promoting Two-Way Traffic between Practice and Research". June 9-11, 2014, New York, USA. A Research Conference arrange by The Silberman School of Social Work at;
2014-06-09 - 2014-06-11.
Ottesen, Evelyn Sandøy; Kroken, Kim Iren; Willumsen, Elisabeth
(2014)
Kunnskapsbasert profesjonsutvikling.
Workshop;
2014-05-21 - 2014-05-22.
Kroken, Kim Iren
(2012)
Nytilsatt lærer i høyere utdanning - en lang vei med snublende skritt i ulendt terreng. I: Utdanningskvalitet og undervisningskvalitet under press?.
Tapir Akademisk Forlag.
ISBN 9788251928953.
s.143-155.
Kroken, Kim Iren; Ottesen, Evelyn Sandøy; Willumsen, Elisabeth
(2012)
The development of Researching Social Workers during Bachelor Education.
Practice Research in Social Work - Produsing Robust Knowledge;
2012-05-30 - 2012-05-31.