Formidling
Nordaker, Dag Jostein;
Reikerås, Elin Kirsti Lie;
Hoel, Trude;
Strand, Maria Gilje;
Størksen, Ingunn;
Ertesvåg, Sigrun K.
(2020)
Millionar til forsking på barn og unge si utvikling og læring.
Finne, Johannes Nilsson;
Nordaker, Dag Jostein
(2019)
Hvordan skal skolene sikre et trygt og godt skolemiljø?.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Nordaker, Dag Jostein
(2009)
Documenting Music and Dance in a rapidly changing Tanzanian culture.
40th World Conferance of International Council of Traditional Music (ICTM);
2009-07-01 - 2009-07-08.
Nordaker, Dag Jostein
(2005)
Dans i skolen? En studie av dans som kunnskapsområde og et dansefags legitimeringsgrunnlag og innhold i en obligatorisk grunnskole, sett i lys av planverk, diskursene omkring dans i skolen og norsk kultur- og utdanningspolitikk.
Nordisk nettverk for musikkpedagogisk forskning;
2005-01-13 - 2005-01-16.
Nordaker, Dag Jostein
(2002)
The NOTA project. Culture co-operation between Norway and Tanzania.
SAMSPEL - ISME 2002: 25th Biannual World Conferance and music festival International Society for Music Education;
2002-08-11 - 2002-08-16.
Nordaker, Dag Jostein
(2002)
Dance in school? An analysis of the discourses regarding dance in the primary and lower secondary school before and after the implementation of the norwegian national curriculum of 1997.
Constituting Dance in Art and Academia: Dansefeltets strategier for konstituering og posisjonering av dansen i den modernistiske æra.;
2002-12-06 - 2002-12-07.