Formidling
Russdal-Hamre, Briten
(2023)
How to use digital texts in the classroom.
Meeting;
2023-10-02.
Russdal-Hamre, Briten
(2023)
Norwegian Teacher Education.
Meeting;
2023-11-07.
Russdal-Hamre, Briten
(2022)
Dataspill som multimodalt utgangspunkt for skriveoppgaver i norsk.
SMDI 15;
2022-11-22 - 2022-11-24.
Russdal-Hamre, Briten
(2019)
Den nyttige språkresponsen. Språklige kommentarer på lærerstudenters tekster, overføringsverdi fra arbeidskrav til eksamen
.
NOLES Forksningskonferanse;
2019-03-11 - 2019-03-13.
Russdal-Hamre, Briten
(2019)
Den nyttige språkresponsen. Språklige kommentarer på lærerstudenters tekster, overføringsverdi fra arbeidskrav til eksamen
.
Skriv! Les! 2019;
2019-05-07 - 2019-05-09.
Russdal-Hamre, Briten
(2019)
Dataspill som didaktisk ressurs i norskfaget.
NNMF7;
2019-10-23 - 2019-10-24.
Russdal-Hamre, Briten
(2017)
Tekststruktur og leseforståelse.
Skriv! Les!;
2017-05-09 - 2017-05-12.
Russdal-Hamre, Briten
(2017)
Modelltekst for multimodalitet. Norsklæreres refleksjoner over bruk av modelltekst for elevarbeid med sammensatte tekster.
NNMF 6: Grænsegængere;
2017-11-30 - 2017-12-01.
Russdal-Hamre, Brit-Helen
(2016)
Digitale tekster og lærerstudenter.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Volum 2016.
Hefte 4.
s.46-49.
Russdal-Hamre, Brit-Helen
(2008)
Leser nynorskelever bedre bokmål enn nynorsk? En analyse av Carlstensprøvens to utgaver for 8. klasse (kortversjon).
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Volum 2008.
Hefte 2.
Russdal-Hamre, Brit-Helen
(2006)
Smarte løsninger på utfordringene i Kunnskapsløftet - eller Nye læreverk på gammel grunn.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Hefte 3.
Russdal-Hamre, Brit-Helen
(2005)
Morsmål i Norge og våre naboland.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Hefte 2.
Russdal-Hamre, Brit-Helen
(2004)
SMS som feilforsterkar i normert språk.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Hefte 4.
Russdal-Hamre, Brit-Helen
(2003)
En enkel lyrisk utprøving.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Hefte 5.