Formidling
Lundetræ, Kjersti;
Sæbø, Johanne Ur
(2024)
Nasjonalt lesesenter sitt arbeid med Leselyststrategien.
Møte med Stortingets utdannings- og forskningskomite;
2024-09-23.
Lundetræ, Kjersti;
Sæbø, Johanne Ur;
Jensen, Maria Therese
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere;
2024-05-23 - .
Lundetræ, Kjersti;
Sæbø, Johanne Ur
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere;
2024-09-17 - .
Sæbø, Johanne Ur;
Fuglestad, Unni
(2024)
Tid for lesing! .
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere, 2024-08-21;
2024-08-21 - .
Sæbø, Johanne Ur;
Fuglestad, Unni
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere, 2024-08-21;
2024-08-22 - .
Sæbø, Johanne Ur;
Fuglestad, Unni
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere;
2024-08-23 - .
Sæbø, Johanne Ur;
Fuglestad, Unni
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere;
2024-09-19 - .
Sæbø, Johanne Ur;
Fuglestad, Unni
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere;
2024-09-20 - .
Sæbø, Johanne Ur;
Fuglestad, Unni
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere;
2024-10-08 - .
Sæbø, Johanne Ur;
Fuglestad, Unni
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere;
2024-10-10 - .
Sæbø, Johanne Ur;
Fuglestad, Unni
(2024)
Tid for lesing!.
Frokostmøte for skoleeiere og skoleledere;
2024-10-09 - .
Sæbø, Johanne Ur
(2024)
Tid for lesing! Webinar.
Sæbø, Johanne Ur
(2024)
Tid for lesing! Innleder, debatt, Arendalsuka.
Arendalsuka, delarrangement;
2024-08-15 - .
Fuglestad, Unni ;
Grønli, Karianne Megard;
Sæbø, Johanne Ur;
Mossige, Margunn
(2024)
Leseplaner: Hvorfor? Hvordan? Hva?
Workshop..
Nasjonal konferanse om lesing;
2024-03-18.
Fuglestad, Unni ;
Sæbø, Johanne Ur
(2024)
Skoleledere skal hjelpe elever å lese mer.
Sæbø, Johanne Ur;
Skaftun, Atle;
Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek
(2022)
Muntlig aktivitet: Elever sier ofte det læreren vil høre
.
Sæbø, Johanne Ur;
Skaftun, Atle;
Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek
(2022)
Skravling, latter og diskusjon i timene er bra for læring
.
Sæbø, Johanne Ur;
Skaftun, Atle;
Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek
(2022)
Når elevene får snakke mer i timen, skjer det spennende ting med undervisningen.
Sæbø, Johanne Ur
(2019)
Muntlighet på mellomtrinnet.
NOLES 2019;
2019-03-11 - 2019-03-13.
Sæbø, Johanne Ur
(2019)
Muntlighet på mellomtrinnet.
Skriv! Les! 2019;
2019-05-07 - 2019-05-09.
Skaftun, Atle;
Aasen, Marit;
Sæbø, Johanne Ur
(2018)
Muntlighet mellom teori og praksis på mellomtrinnet.
Dialog og læring;
2018-10-25 - 2018-10-26.
Scarbocci, Paolo Haaland;
Sæbø, Johanne Ur;
Brenne, Hilde;
Vikebø, Hilde;
Wahl, Hilde Terese;
Midtgård Johansen, Jarle
(2017)
Språkvansker (barnetrinn).
Scarbocci, Paolo Haaland;
Sæbø, Johanne Ur
(2017)
Elever med IOP i de fleste fag.