Formidling
Helgøy, Kjersti Velde
(2024)
Viktigheten av forskning i bachelorutdanningene. Forelesning ved praksisveilederutdanning ved VID vitenskapelige høgskole. .
Forelesning;
2024-01-25.
Helgøy, Kjersti Velde
(2023)
Forskningsbasert utdanning – en studie om forskningsbasert utdanning tilknyttet bachelorprogram i ergoterapi sett fra studenters, vitenskapelig ansattes og praksisveilederes ståsted.
Utdanningsforskning innen helse- og sosialfagprofesjoner ;
2023-02-14.
Helgøy, Kjersti Velde
(2023)
Hvordan kan praksisveiledere tilrettelegge for at studenter skal arbeide forskningsbasert i praksisperioder? .
Fagblad for lungesykepleiere.
ISSN 0807-1241.
Hefte 2.
s.14-16.
Helgøy, Kjersti Velde
(2023)
Forsker i farten.
Ergoterapeuten.
ISSN 0800-3475.
s.60-62.
Helgøy, Kjersti Velde
(2022)
Forskningsbasert utdanning.
7. fagkongress i ergoterapi ;
2022-09-19 - 2022-09-21.
Helgøy, Kjersti Velde
(2022)
Forskningsbasert utdanning i bachelorprogram i ergoterapi og fysioterapi – anbefalinger basert på en nylig gjennomført scoping review. Blogginnlegg i DUoID («Digital, universell og interkulturell didaktikk i Vitenskapsteori, forskningsmetode og forskningsetikk»): Tema på blogginnlegget:.