Magne Ove Rogne
Professor i norskdidaktikk
Kontakt
Telefon: 51833406
E-post: magne.rogne@uis.no
Rom: HG O-259
Avdeling
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk
Professor i norskdidaktikk
Telefon: 51833406
E-post: magne.rogne@uis.no
Rom: HG O-259
Avdeling
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk
Rogne, Magne Ove
(2024)
Digital lesing i norskfaglege læremiddel. I: Tekster og lesere: Et nærmere blikk på ungdomstrinnet.Fagbokforlaget.
ISBN 9788245043532.
s.257-276.
DOI: 10.55669/oa3502
Rogne, Magne Ove
(2023)
Tverrfaglege tema i norskfaget – ei læreplananalytisk tilnærming . I: Ämnesdidaktiska perspektiv på språk och litteratur: Åttonde nordiska konferensen för modersmålsdidaktisk forskning (NNMF8): Uppsala universitet 24–25 november 2021.
ISBN 9789198695045.
Rogne, Magne Ove
(2021)
Den nye norskplanen (L20) i historisk perspektiv.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Volum 45.
Hefte 2.
s.58-77.
Rogne, Magne Ove
(2020)
Norskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekk.Acta Didactica Norden (ADNO).
ISSN 2535-8219.
Volum 14.
Hefte 1.
DOI: 10.5617/adno.7903
Rogne, Magne
(2018)
Frå papirbok til Smartbok og Unibok : læremiddelutvikling og multimodalitet i norskfaget. I: Multimodalitet i skole- og fritidstekstar.
Fagbokforlaget.
ISBN 9788245022889.
s.119-138.
Rogne, Magne; Munthe, Elaine
(2017)
Ei forskingsbasert grunnskulelærarutdanning.
FoU i praksis.
ISSN 1504-6893.
Hefte 1.
s.63-83.
Rogne, Magne
(2017)
Digitale tekstar i norskfaget. Ein analyse av læreplanar og eksamensoppgåver. I: Norsk som reiskaps- og danningsfag.
Det Norske Samlaget.
ISBN 9788252194104.
s.93-111.
Rogne, Magne Ove; Munthe, Elaine
(2017)
A research based teacher education for the elementary and lower secondary years..
FoU i praksis.
ISSN 1504-6893.
Volum 11.
Hefte 1.
s.63-83.
Munthe, Elaine; Rogne, Magne
(2016)
Norwegian teacher education: Development, steering and current trends. I: Do Universities have a Role in the Education and Training of Teachers? An International Analysis of Policy and Practice.
Cambridge University Press.
ISBN 9781107571907.
s.35-56.
Munthe, Elaine; Rogne, Magne
(2015)
Research based teacher education.Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies.
ISSN 0742-051X.
Volum 46.
s.17-24.
Rogne, Magne
(2013)
Frå ark til app. Norskfaget i møte med digital tekstkultur.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Hefte 3.
s.34-43.
Munthe, Elaine; Malmo, Kari-Anne Svensen; Rogne, Magne
(2011)
Teacher Education Reform and Challenges in Norway.Journal of Education for Teaching.
ISSN 0260-7476.
Volum 37.
Hefte 4.
s.441-450.
Rogne, Magne
(2010)
Digital deltakarkultur i norskfaget? Analysar av fem norskfaglege nettstader.
Digital kompetanse.
ISSN 0809-6724.
Hefte 2.
s.101-114.
Rogne, Magne
(2009)
Læreboka ein garantist for læreplannær undervisning? Norskbøkene i møte med eit nytt hovudområde.
Acta Didactica Norge.
ISSN 1504-9922.
Volum 3.
Hefte 1.
Rogne, Magne
(2008)
Omgrepet tekst i skulen - ei tverrvitskapleg tilnærming.
Norsk pedagogisk tidsskrift.
ISSN 0029-2052.
Volum 92.
Hefte 3.
s.234-247.
Rogne, Magne
(2008)
Mot eit moderne norskfag. Tekstomgrepet i norskplanane.
Acta Didactica Norge.
ISSN 1504-9922.
Volum 2.
Hefte 1.
s.1-24.
Rogne, Magne
(2008)
Lærarutdanninga ¿ ei bremse for skuleutviklinga? Om kjernefaglegheit i norskfaget. I: Kongresrapport til den 10. nordiske læreruddannelses kongres: Relationen mellem læreruddannelsen og skoleudviklingen.
s.1-12.
Rogne, Magne
(2005)
Norskfaget i allmennlærarutdanninga. I: Vekst og utvikling: Lærarutdanninga i Stavanger 50 år.
Universitetet i Stavanger.
s.36-54.
Rogne, Magne Ove; Mausethagen, Sølvi; Bakke, Hilde; Wisbech, Andrea Cecilie Kristensen
(2021)
Rapport fra sakkyndig komite. Periodisk evaluering av syklus 1 på grunnskolelærerutdanningen for 1.-7. trinn. OsloMet - Storbyuniversitetet.
OsloMet - storbyuniversitetet.
Rogne, Magne; Waage, Lars Rune
(2018)
Multimodalitet i skole- og fritidstekstar.
Fagbokforlaget.
ISBN 9788245022889.
Rogne, Magne; Malmo, Kari-Anne Svensen; Andersen, Joachim Kolnes; Munthe, Elaine; Werler, Tobias Christoph; Maagerø, Eva
(2015)
Grunnskulelærarutdanningane etter fem år. Status, utfordringar og vegar vidare. Rapport nr. 5 frå Følgjegruppa til Kunnskapsdepartementet.
ISBN 978-82-998977-8-5.
Rogne, Magne; Malmo, Kari-Anne Svendsen; Munthe, Elaine
(2014)
Lærerutdanninger i endring, Rapport nr. 4 til Kunnskapsdepartementet.
ISBN 9788299897754.
Rogne, Magne; Munthe, Elaine; Lie, Silje Stangeland; Malmo, Kari-Anne Svensen
(2013)
Drivkraft i utviklinga av lærarprofesjonen? Framsteg og utfordringar for grunnskulelærarutdanningane.Rapport frå Følgjegruppa til Kunnskapsdepartementet. Rapport nr. 3.
ISBN 978-82-998977-3-0.
Rogne, Magne
(2012)
Mot eit moderne norskfag- ein studie i norskfagets tekstomgrep.
Hefte 152.
Maagerø, Eva; Hustad, Bent-Cato; Malmo, Kari-Anne Svensen; Munthe, Elaine; Rogne, Magne; Werler, Tobias Christoph
(2012)
Med god gli i kupert terreng. GLU-reformens andre år. Rapport fra Følgegruppen til Kunnskapsdepartementet. Rapport nr 2.
Universitetet i Stavanger.
Rogne, Magne; Malmo, Kari-Anne S.; Maagerø, Eva; Munthe, Elaine
(2011)
Report No. 1 to the Ministry of Education and Research from The Panel for the teacher education reform.
Rogne, Magne; Hennig, Åsmund
(2006)
Å lykkes med norsk i lærerutdanningen.
ISBN 8204118147.
Rogne, Magne Ove
(2023)
Språk- og kulturmangfald i norskfaget. Ein historisk komparativ læreplananalyse av norskfaget i skulen og lærarutdanninga.
NNFF9. Möten och mångfald – förstaspråksdidaktik i Norden.;
2023-10-25 - 2023-10-26.
Rogne, Magne Ove
(2021)
Tverrfaglege tema i norskfaget – eit læreplanhistorisk perspektiv.
NNMF8 2021;
2021-11-24 - 2021-11-25.
Rogne, Magne Ove
(2019)
Norskfagleg utvikling i lærarutdanningane.
NNMF 7: Morsmålsfaget som fag og forskningsfelt;
2019-10-22 - 2019-10-24.
Rogne, Magne
(2017)
Eit digitalt norskfag?.
Skriv! Les! 2017;
2017-11-09 - 2017-11-11.
Rogne, Magne
(2017)
Symposium: Multimodalitet i lesing, læring og skriving.
Nordisk Netværk for Modersmålsdidaktisk Forskning (NNMF) 6. nordiske konference: Grænsegængere ;
2017-11-30 - 2017-12-01.
Rogne, Magne
(2017)
Frå papirbok til smartbok.
Skriveseminar på Scæffergården;
2017-06-13 - 2017-06-15.
Rogne, Magne; Munthe, Elaine
(2015)
Research in Initial Teacher Education: Defining the Paths.
AERA 2015;
2015-04-16 - 2015-04-20.
Rogne, Magne
(2013)
Mangfaldsperspektiv i nordiske morsmålsplanar (L1).
Svenska med didaktisk inriktning 11/ Nordiska konferensen för modersmålsdidaktik 4;
2013-12-05 - 2013-12-06.
Rogne, Magne; Malmo, Kari-Anne Svensen
(2013)
Administrative utfordringer ved innføringen av to grunnskolelærerutdanninger.
Nasjonalt studieadministrativt seminar 2013;
2013-10-03 - 2013-10-04.
Rogne, Magne; Hamre, Pål
(2011)
Svar til Titlestad.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Hefte 1.
s.57-58.
Nygard, Arne Olav; Rogne, Magne
(2010)
Digital undervisning.
Rogne, Magne; Hamre, Pål
(2010)
Titlestad, Aasen og sidemålet.
Norsklæreren.
ISSN 0332-7264.
Hefte 3.
s.62-63.
Rogne, Magne
(2009)
Språkmelding utan tiltak.
Nationen.
ISSN 0805-3782.
Rogne, Magne
(2008)
Lærarutdanninga ¿ ei bremse for skuleutviklinga? Om kjernefaglegheit i norskfaget.
Den 10. nordiske Læreruddannelseskongres: Relationen mellem læreruddannelsen og skoleudviklingen;
2008-05-21 - 2008-05-24.
Rogne, Magne
(2007)
Nynorsk for folk flest.
Bergens Tidende.
ISSN 0804-8983.
Rogne, Magne
(2007)
Fryktar at nynorsk blir eit elitespråk.
Rogne, Magne
(2007)
Nynorsk - det nye riksmålet?.
Språklig Samling.
ISSN 0333-0362.
Hefte 3+4.
s.12-13.
Rogne, Magne; Johnsen, Kirsten; Hultgren, Åge
(2007)
30 år med Pedagogisk seminar.
Rogalands Avis.
Rogne, Magne
(2006)
Grepstads motvilje.
Dag og Tid.
ISSN 0803-334X.
Rogne, Magne
(2005)
Sidemålet gjennom hundre år.
?.
Volum 4.
s.32-39.
Rogne, Magne
(2004)
Målstriden i rikspolitikken 1980-2002.
?.
Volum 45.
Hefte 2.
s.9-15.