Bøker og kapitler
Ree, Marianne;
Sjursø, Ida Risanger
(2024)
Profesjonsutvikling i partnerskap-Rapport NR.131
Faser i et utstrakt partnerskap s. 25-32.
Universitetet i Stavanger.
ISBN 978-82-8439-254-7.
Granone, Francesca;
Reikerås, Elin Kirsti Lie;
Sæbø, Janken Camilla;
Solheim, Ksenia;
Kaltvedt, Elsa Helen;
Ree, Marianne;
Esmaeeli, Sara;
Furskog-Risa, Christina;
Joner, Maya Dybvig
(2022)
Tidlig innsats, tidlig i livet-En sammenstilling og analyse av eksisterende kunnskap og forskning om de 1000 første dagene i et individs liv, inklusive livet i magen.
Ree, Marianne
(2020)
Vilkår for barns medvirkning i fellesskap i barnehagen.
Universitetet i Stavanger.
Hefte 548.
Formidling
Ree, Marianne;
Rosell, Yngve
(2023)
Participation for children 1-3-years old in EECEC community .
EECERA konferanse;
2023-09-01.
Ree, Marianne
(2023)
Medvirkning i fellesskap.
Förelesningsserie för förskolan. Inflytande, tilhörighet, delaktighet och demokrati i förskolan;
2023-10-03.
Ree, Marianne
(2023)
Utviklingsstøttene praksis-vilkår for barns medvirkning i fellesskap.
Planleggingsdag ;
2023-11-17.
Ree, Marianne
(2022)
Inkluderende barnehage og skolemiljø-medvirkning i fellesskap i barnehagen.
Regional samling-inkluderende barnehage og skole;
2022-10-27.
Ree, Marianne
(2021)
Vilkår for barns medvirkning i fellesskap.
Personal/foreldre møte i barnehagen;
2021-04-22.
Ree, Marianne
(2021)
Gruppeintervjuer med barn i barnehagen- muligheter og utfordringer.
Faglig presentasjon Forum Filiorum;
2021-06-01.
Ree, Marianne
(2021)
Utviklingsområdet barn og psykisk helse 2021-2022.
Planleggingsdag Hå kommune;
2021-08-13.
Ree, Marianne
(2021)
Vilkår for barns medvirkning i fellesskap i barnehagen.
Norsk barnehagekonferanse 2021;
2021-10-26 - 2021-10-28.
Fugelsnes, Kristin;
Rosell, Lars Yngve;
Johansson, Eva Marianne;
Berge, Anita;
Eidsvåg, Gunnar Magnus;
Zachrisen, Berit;
Ree, Marianne;
Iversen, Lisbeth
(2021)
Tilhørighet i barnehagen.
Ree, Marianne
(2021)
Medvirkning i fellesskap.
FILIORUMs ressursbank.
Ree, Marianne
(2019)
Medvirkning i fellesskap i barnehagen.
GoBaN sluttkonferanse;
2019-01-14 - 2019-01-16.
Ree, Marianne
(2019)
Medvirkning i fellesskap.
Faglig presentasjon planleggingsdag;
2019-03-06.
Særheim, Marianne Ree
(2017)
Participation in kindergarten-a question of Quality.
GoBaN;
2017-01-24.
Særheim, Marianne Ree
(2017)
Hvordan beskriver barna deres felleskap i barnehagen,og hva oppfatter de som vilkår for å delta i slike felleskap?.
Demokrati nettverksamling;
2017-05-30 - 2017-05-31.
Særheim, Marianne Ree;
Alvestad, Marit;
Johansson, Eva Marianne
(2017)
Hallmark for participation-children´s conceptions on how to get access to communities in preschool.
EECERA conferance;
2017-08-29 - 2017-09-01.
Særheim, Marianne Ree
(2017)
Medvirkning i felleskap-Barnehagens verdigrunnlag.
Nättvarksträff ;
2017-10-03.
Særheim, Marianne Ree
(2017)
"En pågående Phd studie om barns medvirkning i felleskap i barnehagen»
.
Seminar;
2017-10-13 - 2017-10-15.
Særheim, Marianne Ree
(2016)
Medvirkning i barnehagen-et spørsmål om kvalitet.
Barnehageforum barnehagevitenskap;
2016-05-24 - .
Særheim, Marianne Ree
(2016)
Medvirkning i felleskapet.
Samling GoBaN;
2016-06-03.
Særheim, Marianne Ree
(2015)
Barn lærer best gjennom lekfull kommunkasjon.
Første steg.
ISSN 1504-1891.
Hefte 3.
s.36-39.