Narve Dolve
Førsteamanuensis i pedagogikk
Kontakt
Telefon: 51831520
E-post: narve.dolve@uis.no
Rom: HG Q-259
Avdeling
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for kultur- og språkvitenskap
Førsteamanuensis i pedagogikk
Telefon: 51831520
E-post: narve.dolve@uis.no
Rom: HG Q-259
Avdeling
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for kultur- og språkvitenskap
Dolve, Narve
(2007)
Korleis kan den norske læringsplakaten føre til meir truverdige lærarar og instruktørar?.
Nordisk Pedagogik.
ISSN 0901-8050.
Volum 27.
Hefte 2.
s.130-137.
Dolve, Narve
(2007)
Det omtrentlege og det eintydige som talekontekstuelle omsyn i pedagogiske samanhengar.
Spesialpedagogikk.
ISSN 0332-8457.
Volum 72.
Hefte 5.
s.17-23.
Dolve, Narve
(2019)
Doktorgrad "Eleven sine talehandlingar og læraren sitt omdømme. Ei intervjubasert undersøking på 14 10.klassingar sine talehandlingskrinsar som produksjonsarenaer for sosiale vurderingar om lærarar gjennom rykte og sladder.
Universitetet i Stavanger.
ISBN 978-82-7644-822-1.
Dolve, Narve
(2002)
Organsiatoriske læringsprosesser og kvalitetsutvikling i harnehagen: Rapport fra et aksjonsforskningsprosjekt i Myklaberget barnehage Sandnes kommune 2001 - 2002.
Universitetet i Stavanger.
Dolve, Narve
(2001)
Integrasjon av WHO sitt internasjonale sunne byer prosjekt i Sandnes kommune 2001: Aksjonsforskning og organsiasjonslæring.
Stangeland, Janne Tjensvoll; Dolve, Narve
(2023)
Påverka av influensarar?.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Blåsternes, Terje; Dolve, Narve
(2022)
Danning i vår tid.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Dolve, Narve
(2022)
Læraren sitt omdømme har store verknadar for elevane si læring.Norsk pedagogisk tidsskrift.
ISSN 0029-2052.
Volum 106.
Hefte 2.
s.173-178.
DOI: 10.18261/npt.106.2.8
Dolve, Narve
(2022)
Tillit og troverdighet i et læringsmiljø sett fra retorikkens perspektiv.
Dagskonferanse for elever, foresatte og ansatte. Blir læringsmiljøet automatisk trygt og godt når mobbingen er stoppet;
2022-10-06 - .
Dolve, Narve
(2021)
Korleis står det til med ryktet ditt?.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Dolve, Narve
(2019)
Publisert kronikk i Stavanger Aftenblad, 2 august 2019. Tittel: "Korleis blir med høyrde?" - eit retorisk innspel til dagens politiske debatt om korleis vi skal ta i bruk det munnlege språket vårt i det offentlege ordskiftet. .
Dolve, Narve
(2019)
Korleis blir me høyrde?.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Dolve, Narve
(2002)
Et studiehefte om skuleutvikling, lærerprofesjonalisering og organisasjonsteori.
Universitetet i Stavanger.
Dolve, Narve
(2002)
Hvordan kan skolen fornyes ?.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Dversnes, Gunvald; Dolve, Narve
(2020)
Hva kjennetegner læreren med godt omdømme?.