Øystein Nybøe
Universitetslektor i pedagogikk
Kontakt
Telefon: 51831442
E-post: oystein.nyboe@uis.no
Rom: HG R-430
Avdeling
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk
Universitetslektor i pedagogikk
Telefon: 51831442
E-post: oystein.nyboe@uis.no
Rom: HG R-430
Avdeling
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk
Nybøe, Øystein
(2024)
Anerkjennelse og det gode liv i det gode samfunn.
Møte i Ålgård Rotary;
2024-04-22.
Nybøe, Øystein
(2024)
Anerkjennelse og relasjoner i skolen. Faglig foredrag for ledere i Oppvekstsektoren i Gjesdal kommune..
Faglig foredrag om anerkjennelse og relasjoner for ledere i Oppvekstsektoren i Gjesdal kommune.;
2024-01-18.
Nybøe, Øystein
(2024)
ANERKJENNELSE - Interaksjoner, relasjoner og miljø..
Planleggingsdag for ansatte på Ålgård og Oltedal skole;
2024-08-15.
Nybøe, Øystein
(2024)
Anerkjennelse, relasjoner og fellesskap i skolen.
Arendalsuka;
2024-08-13.
Nybøe, Øystein
(2024)
“It’s US!” Cultivating Fellowship in a Primary School Classroom. What Role Do the Teacher-Student Interactions Play? .
Europeisk utdanningskonferanse, ECER2024;
2024-08-29.
Nybøe, Øystein; Bruin, Marieke Gerdien
(2023)
Shaping inclusive approaches in the classroom: an analysis of teachers’ and students’ accounts on valued qualities in teacher-student interactions .
ERC 2023 - Emerging Researcher's Conference 2023;
2023-08-21 - 2023-08-25.
Nybøe, Øystein
(2023)
Mini-foredrag: Kampen om Anerkjennelse.
Damenes Aften - Oltedal;
2023-11-01.
Hvalby, Mette Irene; Nybøe, Øystein
(2022)
Anerkjennelse - fra ulike perspektiver.
Seminar for nyutdannede nytilsatte lærere i skolen;
2022-04-05.
Nybøe, Øystein
(2022)
Anerkjennelse i skolen - fra elevens perspektiv.
Sola konferansen;
2022-04-05.
Nybøe, Øystein
(2022)
Anerkjennelse som kilde til utvikling.
Planleggingsdag for ansatte på Madlavoll skole;
2022-08-17.
Nybøe, Øystein
(2022)
Analysing teacher-student interactions in primary education. A case..
ECER 2022;
2022-09-01 - 2022-09-10.