Magne Ove Rogne

Professor i norskdidaktikk

Magne Ove Rogne

Kontakt

Telefon: 51833406

E-post: magne.rogne@uis.no

Rom: HG O-259

Avdeling

Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora

Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk

Publikasjoner

Vitenskapelige publikasjoner

Rogne, Magne Ove

(2023)

Tverrfaglege tema i norskfaget – ei læreplananalytisk tilnærming . I: Ämnesdidaktiska perspektiv på språk och litteratur: Åttonde nordiska konferensen för modersmålsdidaktisk forskning (NNMF8): Uppsala universitet 24–25 november 2021.

ISBN 9789198695045.

Rogne, Magne Ove

(2021)

Den nye norskplanen (L20) i historisk perspektiv.

Norsklæreren.

ISSN 0332-7264.

Volum 45.

Hefte 2.

s.58-77.

Rogne, Magne Ove

(2020)

Norskfaget i grunnskulelærarutdanningane – nyare utviklingstrekk.

Acta Didactica Norden (ADNO).

ISSN 2535-8219.

Volum 14.

Hefte 1.

DOI: 10.5617/adno.7903

Rogne, Magne

(2018)

Frå papirbok til Smartbok og Unibok : læremiddelutvikling og multimodalitet i norskfaget. I: Multimodalitet i skole- og fritidstekstar.

Fagbokforlaget.

ISBN 9788245022889.

s.119-138.

Rogne, Magne; Munthe, Elaine

(2017)

Ei forskingsbasert grunnskulelærarutdanning.

FoU i praksis.

ISSN 1504-6893.

Hefte 1.

s.63-83.

Rogne, Magne

(2017)

Digitale tekstar i norskfaget. Ein analyse av læreplanar og eksamensoppgåver. I: Norsk som reiskaps- og danningsfag.

Det Norske Samlaget.

ISBN 9788252194104.

s.93-111.

Rogne, Magne Ove; Munthe, Elaine

(2017)

A research based teacher education for the elementary and lower secondary years..

FoU i praksis.

ISSN 1504-6893.

Volum 11.

Hefte 1.

s.63-83.

Munthe, Elaine; Rogne, Magne

(2016)

Norwegian teacher education: Development, steering and current trends. I: Do Universities have a Role in the Education and Training of Teachers? An International Analysis of Policy and Practice.

Cambridge University Press.

ISBN 9781107571907.

s.35-56.

Munthe, Elaine; Rogne, Magne

(2015)

Research based teacher education.

Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies.

ISSN 0742-051X.

Volum 46.

s.17-24.

DOI: 10.1016/j.tate.2014.10.006

Rogne, Magne

(2013)

Frå ark til app. Norskfaget i møte med digital tekstkultur.

Norsklæreren.

ISSN 0332-7264.

Hefte 3.

s.34-43.

Munthe, Elaine; Malmo, Kari-Anne Svensen; Rogne, Magne

(2011)

Teacher Education Reform and Challenges in Norway.

Journal of Education for Teaching.

ISSN 0260-7476.

Volum 37.

Hefte 4.

s.441-450.

DOI: 10.1080/02607476.2011.611012

Rogne, Magne

(2010)

Digital deltakarkultur i norskfaget? Analysar av fem norskfaglege nettstader.

Digital kompetanse.

ISSN 0809-6724.

Hefte 2.

s.101-114.

Rogne, Magne

(2009)

Læreboka ein garantist for læreplannær undervisning? Norskbøkene i møte med eit nytt hovudområde.

Acta Didactica Norge.

ISSN 1504-9922.

Volum 3.

Hefte 1.

Rogne, Magne

(2008)

Omgrepet tekst i skulen - ei tverrvitskapleg tilnærming.

Norsk pedagogisk tidsskrift.

ISSN 0029-2052.

Volum 92.

Hefte 3.

s.234-247.

Rogne, Magne

(2008)

Mot eit moderne norskfag. Tekstomgrepet i norskplanane.

Acta Didactica Norge.

ISSN 1504-9922.

Volum 2.

Hefte 1.

s.1-24.

Rogne, Magne

(2008)

Lærarutdanninga ¿ ei bremse for skuleutviklinga? Om kjernefaglegheit i norskfaget. I: Kongresrapport til den 10. nordiske læreruddannelses kongres: Relationen mellem læreruddannelsen og skoleudviklingen.

s.1-12.

Rogne, Magne

(2005)

Norskfaget i allmennlærarutdanninga. I: Vekst og utvikling: Lærarutdanninga i Stavanger 50 år.

Universitetet i Stavanger.

s.36-54.

Bøker og kapitler

Rogne, Magne Ove; Mausethagen, Sølvi; Bakke, Hilde; Wisbech, Andrea Cecilie Kristensen

(2021)

Rapport fra sakkyndig komite. Periodisk evaluering av syklus 1 på grunnskolelærerutdanningen for 1.-7. trinn. OsloMet - Storbyuniversitetet.

OsloMet - storbyuniversitetet.

Rogne, Magne; Waage, Lars Rune

(2018)

Multimodalitet i skole- og fritidstekstar.

Fagbokforlaget.

ISBN 9788245022889.

Rogne, Magne; Malmo, Kari-Anne Svensen; Andersen, Joachim Kolnes; Munthe, Elaine; Werler, Tobias Christoph; Maagerø, Eva

(2015)

Grunnskulelærarutdanningane etter fem år. Status, utfordringar og vegar vidare. Rapport nr. 5 frå Følgjegruppa til Kunnskapsdepartementet.

ISBN 978-82-998977-8-5.

Rogne, Magne; Malmo, Kari-Anne Svendsen; Munthe, Elaine

(2014)

Lærerutdanninger i endring, Rapport nr. 4 til Kunnskapsdepartementet.

ISBN 9788299897754.

Rogne, Magne; Munthe, Elaine; Lie, Silje Stangeland; Malmo, Kari-Anne Svensen

(2013)

Drivkraft i utviklinga av lærarprofesjonen? Framsteg og utfordringar for grunnskulelærarutdanningane.Rapport frå Følgjegruppa til Kunnskapsdepartementet. Rapport nr. 3.

ISBN 978-82-998977-3-0.

Rogne, Magne

(2012)

Mot eit moderne norskfag- ein studie i norskfagets tekstomgrep.

Hefte 152.

Maagerø, Eva; Hustad, Bent-Cato; Malmo, Kari-Anne Svensen; Munthe, Elaine; Rogne, Magne; Werler, Tobias Christoph

(2012)

Med god gli i kupert terreng. GLU-reformens andre år. Rapport fra Følgegruppen til Kunnskapsdepartementet. Rapport nr 2.

Universitetet i Stavanger.

Rogne, Magne; Malmo, Kari-Anne S.; Maagerø, Eva; Munthe, Elaine

(2011)

Report No. 1 to the Ministry of Education and Research from The Panel for the teacher education reform.

Rogne, Magne; Hennig, Åsmund

(2006)

Å lykkes med norsk i lærerutdanningen.

ISBN 8204118147.

Formidling

Rogne, Magne Ove

(2023)

Språk- og kulturmangfald i norskfaget. Ein historisk komparativ læreplananalyse av norskfaget i skulen og lærarutdanninga.

NNFF9. Möten och mångfald – förstaspråksdidaktik i Norden.;

2023-10-25 - 2023-10-26.

Rogne, Magne Ove

(2021)

Tverrfaglege tema i norskfaget – eit læreplanhistorisk perspektiv.

NNMF8 2021;

2021-11-24 - 2021-11-25.

Rogne, Magne Ove

(2019)

Norskfagleg utvikling i lærarutdanningane.

NNMF 7: Morsmålsfaget som fag og forskningsfelt;

2019-10-22 - 2019-10-24.

Rogne, Magne

(2017)

Eit digitalt norskfag?.

Skriv! Les! 2017;

2017-11-09 - 2017-11-11.

Rogne, Magne

(2017)

Symposium: Multimodalitet i lesing, læring og skriving.

Nordisk Netværk for Modersmålsdidaktisk Forskning (NNMF) 6. nordiske konference: Grænsegængere ;

2017-11-30 - 2017-12-01.

Rogne, Magne

(2017)

Frå papirbok til smartbok.

Skriveseminar på Scæffergården;

2017-06-13 - 2017-06-15.

Rogne, Magne; Munthe, Elaine

(2015)

Research in Initial Teacher Education: Defining the Paths.

AERA 2015;

2015-04-16 - 2015-04-20.

Rogne, Magne

(2013)

Mangfaldsperspektiv i nordiske morsmålsplanar (L1).

Svenska med didaktisk inriktning 11/ Nordiska konferensen för modersmålsdidaktik 4;

2013-12-05 - 2013-12-06.

Rogne, Magne; Malmo, Kari-Anne Svensen

(2013)

Administrative utfordringer ved innføringen av to grunnskolelærerutdanninger.

Nasjonalt studieadministrativt seminar 2013;

2013-10-03 - 2013-10-04.

Rogne, Magne; Hamre, Pål

(2011)

Svar til Titlestad.

Norsklæreren.

ISSN 0332-7264.

Hefte 1.

s.57-58.

Nygard, Arne Olav; Rogne, Magne

(2010)

Digital undervisning.

Rogne, Magne; Hamre, Pål

(2010)

Titlestad, Aasen og sidemålet.

Norsklæreren.

ISSN 0332-7264.

Hefte 3.

s.62-63.

Rogne, Magne

(2009)

Språkmelding utan tiltak.

Nationen.

ISSN 0805-3782.

Rogne, Magne

(2008)

Lærarutdanninga ¿ ei bremse for skuleutviklinga? Om kjernefaglegheit i norskfaget.

Den 10. nordiske Læreruddannelseskongres: Relationen mellem læreruddannelsen og skoleudviklingen;

2008-05-21 - 2008-05-24.

Rogne, Magne

(2007)

Nynorsk for folk flest.

Bergens Tidende.

ISSN 0804-8983.

Rogne, Magne

(2007)

Fryktar at nynorsk blir eit elitespråk.

Rogne, Magne

(2007)

Nynorsk - det nye riksmålet?.

Språklig Samling.

ISSN 0333-0362.

Hefte 3+4.

s.12-13.

Rogne, Magne; Johnsen, Kirsten; Hultgren, Åge

(2007)

30 år med Pedagogisk seminar.

Rogalands Avis.

Rogne, Magne

(2006)

Grepstads motvilje.

Dag og Tid.

ISSN 0803-334X.

Rogne, Magne

(2005)

Sidemålet gjennom hundre år.

?.

Volum 4.

s.32-39.

Rogne, Magne

(2004)

Målstriden i rikspolitikken 1980-2002.

?.

Volum 45.

Hefte 2.

s.9-15.