Narve Dolve

Førsteamanuensis i pedagogikk

Narve Dolve

Kontakt

Telefon: 51831520

E-post: narve.dolve@uis.no

Rom: HG Q-259

Organisasjonsenhet

Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora

Institutt for kultur- og språkvitenskap

Publikasjoner

Vitenskapelige publikasjoner

Dolve, Narve

(2007)

Korleis kan den norske læringsplakaten føre til meir truverdige lærarar og instruktørar?.

Nordisk Pedagogik.

ISSN 0901-8050.

Volum 27.

Hefte 2.

s.130-137.

Dolve, Narve

(2007)

Det omtrentlege og det eintydige som talekontekstuelle omsyn i pedagogiske samanhengar.

Spesialpedagogikk.

ISSN 0332-8457.

Volum 72.

Hefte 5.

s.17-23.

Bøker og kapitler

Dolve, Narve

(2019)

Doktorgrad "Eleven sine talehandlingar og læraren sitt omdømme. Ei intervjubasert undersøking på 14 10.klassingar sine talehandlingskrinsar som produksjonsarenaer for sosiale vurderingar om lærarar gjennom rykte og sladder.

Universitetet i Stavanger.

ISBN 978-82-7644-822-1.

Dolve, Narve

(2002)

Organsiatoriske læringsprosesser og kvalitetsutvikling i harnehagen: Rapport fra et aksjonsforskningsprosjekt i Myklaberget barnehage Sandnes kommune 2001 - 2002.

Universitetet i Stavanger.

Dolve, Narve

(2001)

Integrasjon av WHO sitt internasjonale sunne byer prosjekt i Sandnes kommune 2001: Aksjonsforskning og organsiasjonslæring.

Formidling

Stangeland, Janne Tjensvoll; Dolve, Narve

(2023)

Påverka av influensarar?.

Stavanger Aftenblad.

ISSN 0804-8991.

Blåsternes, Terje; Dolve, Narve

(2022)

Danning i vår tid.

Stavanger Aftenblad.

ISSN 0804-8991.

Dolve, Narve

(2022)

Læraren sitt omdømme har store verknadar for elevane si læring.

Norsk pedagogisk tidsskrift.

ISSN 0029-2052.

Volum 106.

Hefte 2.

s.173-178.

DOI: 10.18261/npt.106.2.8

Dolve, Narve

(2022)

Tillit og troverdighet i et læringsmiljø sett fra retorikkens perspektiv.

Dagskonferanse for elever, foresatte og ansatte. Blir læringsmiljøet automatisk trygt og godt når mobbingen er stoppet;

2022-10-06 - .

Dolve, Narve

(2021)

Korleis står det til med ryktet ditt?.

Stavanger Aftenblad.

ISSN 0804-8991.

Dolve, Narve

(2019)

Publisert kronikk i Stavanger Aftenblad, 2 august 2019. Tittel: "Korleis blir med høyrde?" - eit retorisk innspel til dagens politiske debatt om korleis vi skal ta i bruk det munnlege språket vårt i det offentlege ordskiftet. .

Dolve, Narve

(2019)

Korleis blir me høyrde?.

Stavanger Aftenblad.

ISSN 0804-8991.

Dolve, Narve

(2002)

Et studiehefte om skuleutvikling, lærerprofesjonalisering og organisasjonsteori.

Universitetet i Stavanger.

Dolve, Narve

(2002)

Hvordan kan skolen fornyes ?.

Stavanger Aftenblad.

ISSN 0804-8991.

Kunstnerisk produksjon

Dversnes, Gunvald; Dolve, Narve

(2020)

Hva kjennetegner læreren med godt omdømme?.