Oppsummert kunnskap: Hva er en kunnskapsoversikt?

I denne podkasten forklarer senterleder ved Kunnskapssenter for utdanning, Elaine Munthe, og førsteamanuensis Dieuwer Ten Braak hva systematiske kunnskapsoversikter er, og hvordan de kan brukes i utdanningssektoren.

Oppsummert kunnskap: hva er en kunnskapsoversikt?

Om episoden

Hva er en systematisk kunnskapsoversikt? Hvordan jobber Kunnskapssenter for utdanning med slike oversikter? Og hvem er de nyttige for? Dette er en podcast for deg som vil lære mer om systematiske kunnskapsoversikter som metode.

Oppsummert kunnskap

Dette er en podcast for deg som er interessert i forskning fra utdanningssektoren. Her oppsummerer smarte folk relevant forskning for deg, slik at du kan holde deg oppdatert – enklest mulig.

Du kan høre episoden her, eller søke etter "Oppsummert kunnskap" der du pleier finne podkaster.

Senterleder
Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Kunnskapssenter for utdanning
førsteamanuensis i pedagogikk/spesialpedagogikk/psykologi